HPN

جای شما اینجا خالیست!

فرصت‌های همکاری

خانواده HPN همواره با افرادی همکاری نموده است که پراز حس رشد، پیشرفت و خلاقیت باشند که همانند یک خانواده در رسیدن به اهداف مجموعه وموفقیت روز افزون آن گام بردارند. خوشبختانه خانواده HPN این مهم را با همکاری و همدلی و بهره مندی از استعداد و دانش متخصصان خود محقق ساخته است. شرکت HPN به دنبال همکاری با افراد حرفه ای و متعهد و متخصص که توانایی تاثیر گذاری در حیطه ای کاری  خود را دارند است. اگر با توجه به توانایی‌های خود را چنین فردی می‌دانید و تمایل دارید در ادامه این راه به ما کمک کنید، پس جای شما اینجا خالیست!

ارزش‌های ما، هویت ما

ارزش‌های HPN، ستون‌هایی است که بر مبنای آن‌ها زندگی کاری ما بنا شده است. این ارزش‌ها با دقت و حساسیت بسیار زیادی انتخاب شده‌اند و هر فعالیت و اتفاق جدید در HPN به واسطه این ارزش‌ها، هویتی جدید و منحصربه‌فرد پیدا می‌کند. در HPN ، ما با همدیگر همراه می‌شویم تا این ارزش‌ها را به واقعیت تبدیل کنیم و با تعهد و پایبندی به آن‌ها به سمت جلو حرکت می‌کنیم.

 

کارگروهی

مشتری محوری

پیشرفت

نتیجه‌گرایی

آنچه باعث می‌شود همکاری با HPN دوست داشتنی باشد
پیشرفت نامحدود
یادگیری و رشد
چالش‌های جذاب
محیط شاد و پویا
فرصت دیده شدن
کار با حرفه‌ای‌ها
فرآیند استخدام در HPN
1
2
3
4
5
فرم جذب را کامل می‌کنید
اطلاعات شما را بررسی می‌کنیم
به مصاحبه حضوری دعوتتان می‌کنیم
استخدام شما تایید می‌شود
مدارک موردنیاز را ارسال می‌کنید
شرایط کار در HPN

ما در HPN به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه جدید‌ترین سخت افزار‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا و تولید محتوای حرفه‌ای، امکاناتی را فراهم کرد‌‌ه‌ایم تا همکارانمان از بدو ورود با چالش‌‌ها و یادگیری مستمر مواجه شوند. وجود حوزه‌های تخصصی متنوع و حرکت با پیشرفت ثانیه‌ای تکنولوژی، فرصتی است که HPN در اختیار همکاران می‌گذارد تا به کمک هم‌تیمی‌ها و از طریق تجربه چالش‌های متعدد، هر روز برای توسعه مهارت‌های خودشان و پیشرفت شرکت، قدمی جدید بردارند. همچنین تلاش می‌کنیم تا همکارانمان علاوه بر یادگیری در حین کار، بتوانند از برنامه‌های آموزشی متفاوت بهره‌مند شوند.

واحدهای کاری در HPN

در HPN واحدهای مختلفی مانند واحد بازرگانی، فروش، بازاریابی، مهندسی، طراحی و تولید محتوا تلاش می‌کنند تا برای خلق ارزش در کنار هم اهداف تیمی و سازمانی HPN را محقق سازند.

اسکرول به بالا

استخدام

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

استخدام در hpn

نام و نام خانوادگی
آدرس

موقعیت شغلی مورد نظر

سوابق کاری شما
نام شرکت
میزان فعالیت
سمت
تلفن شرکت
 

درباره شما

رزومه خود را در فرمت pdf, .doc or .docx ارسال کنید
انواع فایل های مجاز : pdf, doc, docx, حداکثر اندازه فایل: 25 MB.

عضویت در خبرنامه

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام‌خانوادگی*
علاقمند به دریافت آخرین اطلاعات در...