بی تردید یکی از مهمترین ارکان تشکیل دهنده یک شرکت، بخش خدمات پشتیبانی فنی و نگهداری آن است. با توجه به اهمیت این موضوع و به منظور ارایه بهترین سرویس، در این بخش از افراد متخصص و متعهدی که دارای مدارک معتبر بین‌المللی هستند بهره گرفته شده است تا بتوانند با بکارگیری توان فنی و دانش علمی خود، پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی باشند. در این بخش، تمامی افراد گروه خود را با جدیدترین اطلاعات فنی و تخصصی درباره محصولات ارائه شده توسط شرکت تجهیز نموده‌اند تا بتوانند تمامی قابلیت‌های محصولات را به صورت عملیاتی در اختیار کاربران قرار دهند.

1

شرکت HPN با پشتوانه علمی قوی و صداقت در عمل توانسته است در موارد ذیل رضایت 100% مشتریان خود را جلب نماید .

 خدمات

– فروش محصولات کمپانی HP  در زمینه سیستم های شخصی ، ایستگاه های کاری ، سرور های رک ، SAN Storages  ، Storages  NSA  ,تجهیزات شبک ,  پرینتر و مواد مصرفی مربوطه،تجهیزات جانبی و…

– فروش محصولات کمپانی Cisco

-فروش انواع کارت گرافیک و تجهيزات شبكه

– مشاوره در زمینه ایجاد دیتاسنتر و اجرای کامل پروژه

– مشاوره فنی و فروش تجهیزات امنیت شبکه ، فایروال (UTM)

– مشاوره در زمینه راه اندازی Data Center  و خرید تجهیزات فوق

-گارانتی و پشتیبانی و تعمیرات حرفه ای سیتم ها , سرورها و ایستگاه های کاری

– فروش و پشتیبانی محصولات و گجت های خاص ، به درخواست مشتری

خدمات پس از فروش یا به‌اصطلاح عامیانه `گارانتی` یکی از موضوعات بسیار مهم درعین‌حال چالش‌برانگیز برای برندهای معتبر است. به‌طوری‌که بسیار از برندهای مطرح به علت خدمات پس از فروش نامطلوب با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند .به همین منظور روزبه‌روز برندهای معتبر به دنبال راه‌کارهای جدید موثر برای کاهش زمان سرویس‌دهی و بالطبع افزایش رضایت مشتری می‌باشند.

امروزه مصرف کنندگان محصولات کامپیوتری و دیجیتال  بیشترین اهمیت را به کیفیت,نحوه ارائه کالا و خدمات پس از فروش محصول می دهند در این راستا شرکت ها و فروشگاه های آنلاین جایگاه ویژه ای دارند زیرا کاربران و مشتریان این گروه از فروشگاه ها غالبا افرادی آگاه  و با دانش فنی بالا می باشند.

وب سایت HPN نیز بر  این باور است تا با ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش متمایز ,با دو مرکزیت دفتر فروش و خدمات تهران و دفتر فروش و خدمات اصفهان لذت ,اطمینان و راحتی یک خرید اینترنتی را به هموطنان عزیز هدیه کند.در همین راستا وب سایت HPN تحت عنوان گارانتی HPN خدماتی خاص را به خریداران آنلاین کالا ارائه می دهد.

کمپانی HPN در راستای تحقق رضایت ۱۰۰٪ مشتریان خود شرایط وارانتی (تعویض کالای مشکل دار با کالای جدید ) را بر روی محصولات اعمال کرده تا مشتریان با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند

در جهت رفع نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها برای پشتیبانی  سخت افزاری از شبکه و سیستم های کامچیوتری قدرتمند و  زیرساخت‌هایشان با تکیه بر دانش فني کارشناسان متخصص و مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در زمینه مشاوره، پشتیبانی و نگهداری نرم‌افزار شبکه و همینطور پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای ارائه مینماید.

در صورت تمایل به مشاوره برای خرید سیستم ها و پیاده سازی پروژه  های سخت افزاری  خود در ابعاد متفاوت با ما از طریق فرم زیر و یا تماس تلفنی و یا حضوری در ارتباط باشید.

به زودی با شما در ارتباط خواهیم بود.

هرکجا و با هرنوع سیستم کاری که هستید , از تجربه ما برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید